To już niedługo, bo 31 pażdziernika, znów godziny przed kompem i jazda w Carbona. Ale przejdzmy do konkretów, co już wiemy że bedzię w Carbonie.
Na poczatek wymagania:
System operacyjny: Windows XP Service Pack 2, Windows 2000 Service Pack 4
Procesor: 1.4 GHz, lub szybszy
Pamięć Ram: 256MB (minimalnie), 512 (zalecane)
Napęd: DVD-ROM (8x, lub szybszy)
HDD: 6 GB wolnego miejsca
Dźwięk i obraz: DirectX 9.0c
Łącze internetowe: 512 Kbps lub szybsze; 2-8 graczy
Sterowanie: klawiatura, myszka, kierownica z wejściem USB, lub Dual Analog Gamepad
Przynajmniej 64 MB karta graficzna z następującymi Chipsetami:
NVIDIA: GeForce4 Ti-4200, GeForce4 Ti-4400, GeForce4 Ti-4600, GeForce4 Ti-4800, GeForce FX Series, GeForce 6200, GeForce 6600, GeForce 6800, GeForce 7300, GeForce 7600, GeForce 7800, GeForce 7900
ATI: Radeon 8500, Radeon 9000, Radeon 9100, Radeon 9200, Radeon 9500, Radeon 9550, Radeon 9600, Radeon 9700, Radeon 9800, Radeon X300, Radeon X550, Radeon X600, Radeon X700, Radeon X800, Radeon X850, Radeon X1300, Radeon X1600, Radeon X1800, Radeon X1900
Rozdzielczości: 640x480 / 800x600 / 1024x768 / 1280x1024 / 1600x1200
NFS Carbon nieobsługuje karty graficzne Ge Force MX
Dalej samochody:(to jest nieoficjalna lista)
Muscle Cars:
Chevelle SS (1970)
Chevrolet Camaro Concept (2008)
Chevrolet Camaro SS (1967)
Chrysler 300C SRT 8 (2006)
Dodge Challenger Concept (2006)
Dodge Charger SRT8 (2007)
Dodge Charger R/T (1969)
Ford Mustang GT (2006)
Ford Mustang Shelby GT- 500 (2007)
Plymouth Hemi Cuda (1970)
Shelby GT-500 (1967)
Vauxhall Monaro (2005)
Exotics:
Alfa Romeo Brera (2005)
Aston Martin DB9 (2004)
Audi Le Mans Quattro (2007)
Corvette Z06 (2006)
Dodge Viper (1998)
Ford GT (2005)
Lamborghini Gallardo (2003)
Lamborghini Murcielago (2004)
Lotus Elise 111R (2004)
Lotus Europa S (2006)
Mercedes-Benz CLK 500 (2005)
Mercedes-Benz SL65 AMG (2005)
Mercedes-Benz SLR McLaren (2004)
Pagani Zonda F (2005)
Porsche Carrera GT (2005)
Porsche Cayman S (2006)
Import Tuner:
BMW M3 GTR (2003)
Lexus IS300 (2004)
Mazda 3 (2004)
Mazda RX-7 (1999)
Mazda RX-8 (2004)
Mitsubishi Lancer EVO IX MR (2005)
Mitsubishi Eclipse GT (2006)
Mitsubishi Eclipse (1999)
Nissan 350Z Fairlady Z (2004)
Nissan Skyline GT-R R34 (1999)
Renault Clio V6 (2005)
Subaru Impreza WRX (2006)
Toyota Altezza (2004)
Toyota Supra (1998)
Toyota Corolla (2004)
Toyota MR2 (2004)
Volkswagen Golf R32 (2005)
Auta które znajdziemy w Edycji Kolekcjonerskiej:
Chevy Camaro Concept (2006)
Jaguar XK (2007)
Koenigsegg CCX (2006)
Nissan 240SX (1992)
Porsche 911
Nissan Skyline GTR Prototype (2006)
Dodge Challenger (1970)
Będzie czym poszaleć
No i wreszcie co wiemy że bedzie na bank w Carbonie:
- W grze będzie około 50 w pełni licencjonowanych wozów.
- Drag został ominięty w Carbonie.
- Powraca Dryft - został całkowicie rozpracowany. W Carbonie można używać Nitro podczas Dryftu.
- Daty wydania na poszczególne platformy to:
31 Październik, 2006 - PC, Xbox360, Nintendo DS, PlayStation 2, GameBoy Advance, Xbox, Nintendo GameCube oraz PSP
2 Listopad, 2006 - Nintendo Wii (wcześniej znane jako Revolution)
2 Listopad, 2006 - Playstation 3
- Samochody w grze zostały podzielone na trzy klasy - Egzotyk, Import oraz Mięsień.
- Każda klasa ma własny styl jazdy - np. Import trzyma się drogi jak klej lecz nieosiąga wielkich prędkości, Mięsień ma napęd na tylne koła przez co osiąga wysoką prędkośc ale częściej wpada w poślizgi a Egzotyk to dobra prędkość połączona z niezłą przyczepnością.
- W grze pojawią się drużyny.
- W swojej drużynie są trzy miejsca - każdy kogo przyjmiesz ma swoje plusy w innej dziedzinie. Wybieraj uważnie.
- Do włączenia do twojej drużyny będziesz miał do wyboru wiele unikalnych postaci.
- Szacunek zdobywasz wygrywając wyścigi. Im więcej tym lepiej, od niego zależy kogo możesz przyjąć do drużyny.
- Umiejętności członków twojej drużyny to:
Podczas wyścigu: Blocker - blokuje oponenta, Drafter - pozwala nabrać szybkości, Scout - znajduje skróty.
Poza wyścigiem: Fixer - pomaga uporać się z policją, Mechanic - Pomaga z osiągami wozu, Fabricator - odpowiada za wygląd samochodu.
- Powraca sierżant Cross.
- W grze ponownie zjawi się policja ale będzie w przeciwieństwie do MW drugoplanowym dodatkiem.
- Powróci Speed Breaker jak i porozmieszczane po mieście Pursuit Breakery.
- Pojawią się nowe tryby wzorowane na popularnym w Japoni Touge Racing - Canyon Racing, Canyon Duel, Canyon Drift.
- Miasto po którym będziemy się ścigać to Palmont City.
- Miasto zostanie podzielone na 4 części, a każda z nich na 4-6 mniejszych dzielnic o które będziemy walczyć z wrogimi gangami.
- Przejęcie każdej nowej części miasta otwiera nowe możliwości tuningu, nowe sklepy, nowe trasy.
- Każda dzielnica ma trasy na których lepiej sprawuje się inna klasa samochodów.
- Gdy namieszamy dostatecznie, będziemy mieli możliwość wyścigów w Kanionach.
- Palmont City będzie porównywalnej o ile nie większej wielkości co Rockport.
- Kontynuujemy dzieje bohatera którego znamy już z U1 (Po wyczynach w mieście U1 poleciał do Baywiev, po czym stamtąd pojechał do sąsiedniego Rockport a teraz przybywa do Palmont).
- Poprzez przechodzenie gry odkrywamy dlaczego nasz bohater opuścił Palmont.
- Naszą pomocniczką będzie Nikki - była dziewczyna bohatera grana przez Emmanuelle Vaugier.
- W Carbonie doświadczymy początku nowej ery tuningu - technologia Autosculpt pozwala dowolnie zmodyfikować każdą część auta.
- Do gry powróci system winyli znany z U2 (nakładkowy).
- Do modyfikacji Autpsculpt zostaną oddane body-kity znane z Most Wanted jak i nowe, stworzone specjalnie dla Carbon'a.
- Każda klasa samochodu ma własny styl tuningu np. w Mięśniach możemy wysunąć sprężarkę ponad maskę.
- Gra zostanie wydana również w wersji kolekcjonerskiej, podobnie jak w przypadku Most Wanted.
- Niezwarzając na Autosculpt, w grze nadal będą obecne licencjonowane części do modyfikacji samochodu.
- Gra zostanie wypuszczona na wszystkie obecne platformy.
- Niepowróci system rozgrywek Blacklist znany z MW.
- W grze nie zobaczymy jakże popularnego Razora.
- W grze nie ujrzymy również przyjacielskiego Roga.
- Postacie występujące w Carbonie zostały ubrane przez firmę 55DSL.
- Podział na trzy klasy jest tylko formalnościowy - w swoim zespole możemy mieć różne samochody, również my możemy kupić samochody różnych klas
- Każdy członek drużyny dodaje coś specialnego w każdym wyścigu, np. Nikki dodaje nam 50% dodatkowe Nitro i Speedbreaker a Samson 10% więcej pieniędzy z każdego wyścigu
- Każdy członek dodaje coś specialnego w menu, np. Colin dodaje możliwość modyfikacji spoilera i felg a Sal pozwoli nam zmodyfikować body-kity
- Każdy członek drużyny ma samochód, który możemy dowolnie mu przerobić
- Możemy zmienić logo naszego teamu
- W niektórych wyścigach może brać udział do 20 samochodów na raz
- Większość miasta jest otwarta od samego początku - niestety są ograniczenia codo otwartych sklepów i wyscigów w tych rejonach
- Jest ponad 5 poziomów Heat Level
- Powracają znane nam z Undergroundów modelki od rozpoczynania wyścigów
- Autosculpt to nie jedyne wyjście tuningu - jeśli lubisz firmowe koła, możesz takowe zakupić
- W grze niema neonów
Dużo zmian i poprawek, a czego wy się dowiedzieliście o nowym NFSie?? Piszcie ile wlezie