Odniesienie do programu outlook w Excelu.

Witam
Dzisiaj wpadłem na pomysł stworzenia arkusza z magazynem części, takim który będą wypełniać inne osoby. Magazyn polega na spisie części i ich ilości wraz z formułą, która przy wpisywanej ilości pobieranych elementów będzie odejmowała to od stanu całkowitego i tak aż do 0.
I tutaj zaświtała pewna idea. Czy możliwe jest stworzenie formuły/makra, które gdy komórka przedstawi wartość 1 lub niższą automatycznie włączy outlooka i utworzy nową wiadomość z tematem dajmy na to "empty stock" i zaadresuje ją do administratora (do mnie)? Najlepiej gdyby jeszcze excel robił to dopiero w momencie zapisu dokumentu, ale to już niekoniecznie. Nie wiem czy nie przeceniam możliwości excela, ale gryzło mnie to dzisiaj dość długo w pracy
Z góry dzięki za wszelkie uświadomienia bądź wskazówki!
Dzisiaj wpadłem na pomysł stworzenia arkusza z magazynem części, takim który będą wypełniać inne osoby. Magazyn polega na spisie części i ich ilości wraz z formułą, która przy wpisywanej ilości pobieranych elementów będzie odejmowała to od stanu całkowitego i tak aż do 0.
I tutaj zaświtała pewna idea. Czy możliwe jest stworzenie formuły/makra, które gdy komórka przedstawi wartość 1 lub niższą automatycznie włączy outlooka i utworzy nową wiadomość z tematem dajmy na to "empty stock" i zaadresuje ją do administratora (do mnie)? Najlepiej gdyby jeszcze excel robił to dopiero w momencie zapisu dokumentu, ale to już niekoniecznie. Nie wiem czy nie przeceniam możliwości excela, ale gryzło mnie to dzisiaj dość długo w pracy

Z góry dzięki za wszelkie uświadomienia bądź wskazówki!